مبلمان

کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه

کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه مدل های مبل چستر تولیدی مبل چستر

فروشگاه مبل بهین

تولیدی بهین مبل در چهاردانگه:

تولیدی بهین مبل در شهرک صنعتی چهاردانگه واقع شده است این شهرک که مرکز انواع تولیدی های مبل و سرویس های چوبی می باشد در چند سال اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده چون خرید از این تولیدی ها بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت تر می باشد.

تولیدی مبل بهین دارای تجربه 20 ساله در زمینه تولید انواع مبل راحتی است که شما مشتریان عزیز می توانید انواع مدل های ما از جمله اسکار، بارسلون، سزار، ونوس، یاتاش، دیانا، ژوپیتر و غیره را با پارچه های ایرانی و خارجی مد نظرتان سفارش دهید.

تولیدی ما ارسال به تمام نقاط ایران را در کمترین زمان برای شما فراهم کرده است علاوه بر آن می توانید تمامی محصولات را هم به صورت تک هم به صورت عمده سفارش دهید کافی است به فروشگاه ما مراجعه کرده محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کارشناس فروش ما تماس حاصل کنید و سفارش خود را ثبت کنید البته ما تجربه خرید حضوری را برای شما فراهم کردیم برای خرید حضوری با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم و بازدید از مبل مورد نظرتان می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

شماره تماس های ما:

آدرس ما: چهاردانگه شهرک گلشهر نبش خ صنعت (شهید حسین زاده) و تابان پلاک یک درب آبی

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برخی کارگاه های تولیدی در شهرک صنعتی چهار دانگه بپردازیم:

1. پرشین چوب 

اولین تولیدی مبلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم پرشین چوب است که در زمینه های مختلف مثل سرویس خواب، میز ناهارخوری و انواع مبلمان استیل کار می کند و تجربه های خوب و مثبتی برای مشتریان خود به همراه داشته است.

شماره تماس:

آدرس: تهران، چهاردانگه، شهرک گلشهر، میدان گلشهر، خیابان حجت، خیابان قوام آبادی نبش کوچه بنی کریم گاراژ عباسی

2. پارس فیلون

مجموعه پارس فیلون بیش از 20 سال است در زمینه مبلمان فعالیت دارند این تولیدی انواع مبل راحتی، استیل ، سلطنتی و مبل ال تولید میکند.

شماره تماس:

آدرس : تهران – شهرک صنعتی چهاردانگه

3. دی ایران

تولیدی دی ایران علاوه بر فروش مبلمان، سرویس خواب و میز ناهاخوری دارای محصولات مانند میز تلویزیون، ست میز و کنسول، مبلمان اداری به صورت عمده و تک می باشد فقط توجه داشته باشید این فروشگاه خرید حضوری ندارد.

شماره تماس:

آدرس کارخانه: تهران – شهرک صنعتی چهاردانگه (فروش اینترنتی و بدون امکان بازدید حضوری)

در ادامه به شناخت منطقه چهار دانگه و معرفی بازار ها و پاساژ های مبلمان این شهرک می پردازیم:

اگر حوصله خوندن مقاله کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه رو نداری می تونی ویس خلاصه شده مقاله رو گوش بدی پس با ما همراه باش:

 

کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه دارای ویژگی هایی می باشد که بر روی کیفیت مبل تاثیر می گذارد.
تولیدی بهین مبل یکی از کارگاه‌ های تولیدی با تجربه می باشد که بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش انواع مبل راحتی دارد.

از 50 سال قبل ما شاهد پیشرفت زیادی در صنعت مبلمان ایران بوده ایم. حرکت رو به رشد در ساخت انواع مبلمان باعث ایجاد خوش بینی نسبت به این صنعت و کسب و کار در ایران شده است. در کشور خودمان امروزه دیگر مبل به عنوان یک وسیله لوکس شناخته می شود و در بسیاری از منازل می توان آن را مشاهده کرد

در حال حاضر در ایران بیش از 50 هزار کارگاه کوچک و بزرگ تولیدی فعال هستند. در ایران بخش عمده تولید مبلمان بر عهده واحد های صنفی است و واحد های صنعتی کمتر در این بخش حضور دارند. تهران را میتوان به عنوان قطب اصلی در صنعت مبلمان دانست، البته امروزه شاهد رشد صنعت مبلمان در شهر هایی دیگر نظیر اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و …. نیز هستیم

کارگاه تولیدی مبل باید از بهترین اجناس برای تولید یک موضوع استفاده کنند تا مورد دارای طول عمر بالایی باشد و کیفیت مناسبی هم برای یک خانواده داشته باشد.

بازار مبل چهاردانگه یکی از بازارهای مبل تهران است که در منطقه 19 تهران واقع شده .این بازار یکی از بازارهای بزرگ مبل ایران به شمار می رود. این منطقه به بازار مبل یافت آباد نزدیک است.

بخش کثیری از تولید کنندگان این شهرک اختصاص به تولید کنندگان مبل و صنایع چوبی دارند که همگی در عرصه لوازم اساسی مورد نیاز دکوراسیون داخلی منزل فعالیت دارند

کیفیت یک مبل ها می توان به دو دسته نهایتا به سه دسته تقسیم کرد. کیفیت مبل بستگی به آن پارچه‌ مبلی دارد که برای طرح مبل و زیبایی ظاهری از آن استفاده می‌کنند. همچنین می توان گفت که کیفیت می تواند به زیر کار و اسکلت اصلی مبل نیز مربوط باشد.

طرح های مبل کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه بهین:

بهین مبل یک کارگاه تولیدی مبل در منطقه چهار دونگه است که دارای انواع طرح های موجود با رنگ بندی های خاص و متنوع می باشد.مدل مبل تیکا جزو یکی از بهترین و پرفروش ترین مبل های ماست که بسیاری از مشتریان ما از سراسر کشور برای خریداری این مبل اقدام می کنند.

مدل مبل ژینو و دیگر مدل‌ های بهین مبل مثل مدل خرید مبل چستر جزء دیگر مدل‌ های ما می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و می توان ویژگی ها و مشخصات زیادی برای آن ها مثال زد.

مبل تیکا با پارچه موسکومبلمان چستر دارای پارچه متفاوت در رنگ بندی های خاص می باشد که به انتخاب خود مشتری و سلیقه آن ها انتخاب می‌شود اما مدل پارچه معروف برای این مدل مبل چرم قهوه ای تیره و روشن می باشد.
این مدل ظاهری شیک و کلاسیک دارند و برای خانه های مدرن و بزرگ مناسب می باشد‌.

 مبلمان چستر از معروف ترین مدل های جهان می باشد که به تازگی در کارگاه تولیدی مبل بهین تولید و عرضه می‌شود.
به طور کلی می‌توان گفت که این سه مدل مو دارای ویژگی‌های یکسانی میباشند و تقریباً از یک نوع محصول برای تولید آن استفاده می کنند.

برای مثال استفاده از انواع اسفنج مبل و فوم و یا استفاده چوب روسی و پایه در ظاهر و زیر کار مبل ها یکسان می باشد.

صنعت بزرگ مبلمان

مبلمان از آن دسته صنایعی است که می‌توان به آن گفت هنر صنعتی یا حتی صنعتی هنری؛ کافی است فرصتی فراهم شود و به یکی از کارگاه‌ های تولید مبلمان سری بزنید آن زمان است که به خلاقیت دست انسان در میان چوب و پارچه و تعداد کمی دستگاه پی‌ می‌بریم .

این روزها بیشتر فروشگاه‌ ها به دنبال تولیدی‌هایی هستند که خوش‌ قول باشند و محصولات ارزان ارائه بدهند

امروز تولیدی‌های زیادی وجود دارد، اما تعدادی از آن ها کار را به‌ صورت دلخواه مشتری انجام می‌دهند و ممکن است بعد از ساخت و تحویل آن با سلیقه مصرف‌کننده مغایرت داشته باشد و در نتیجه جنس چندین روز در فروشگاه خاک بخورد. اگر تولیدی‌ها بتوانند زمان را مدیریت کنند و همچنین محصولات خود را مطابق با سلیقه مشتری تولید کنند، می‌توانند بسیار موفق باشد.

کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه مبل ژینو با پارچه موسکو

درباره کارگاه های تولیدی مبل چهاردانگه بیشتر بدانیم:

کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه را می توان بعنوان یکی از بزرگترین بازارهای شهرک های صنعتی چهاردانگه بشمار آورد . تعداد بسیار زیادی مراکز صنعتی و تولیدی در این شهرک مشغول به فعالیت هستند

کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه از تولیدی های معتبری است که شما به راحتی می توانید مبل دلخواه خود را سفارش دهید و در زمان تعیین شده آن را تحویل بگیرید.

بازار مبل چهادانگه در زمینه تولید و فروش مبلمان راحتی در رتبه یک در شهر تهران و کشور قرار دارد. پس اگر بدنبال انواع مبل راحتی با قیمت مناسب می گردید باید بگم که این بازار را بدرستی انتخاب کردید.

در کارگاه تولیدی مبل چهاردانگه انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، سلطنتی،مبل تخت خواب شو و… یافت می شود. صنعت مبلمان سهم بسزایی در اشتغال زایی و رشد و توسعه اقتصادی دارد.

امروزه مبلمان در دکوراسیون منزل نقش اساسی را بر عهده دارند. برای استفاده صحیح از مبلمان و ست کردن آن با سایر وسایل بایستی با انواع آن آشنا باشید.

کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه مبل چستر با پارچه مازراتی

انواع مبلمان

 مبل ها بر اساس ظاهر ساختارشان دسته بندی و نام گذاری می شوند. یک دسته کلی برای مبلمان وجود دارد مبل استیل یا همان سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل راحتی. هر یک از انواع مبل خود به دسته های جزیی تری دسته بندی می شوند.

مبل استیل(سلطنتی):

در هنگام انتخاب مبل استیل، رعایت چند نکته ضروری است: در نظر گرفتن ابعاد خانه، در نظر گرفتن هندسه فضا (مربع، مستطیل و…)، انتخاب رنگ مناسب، توجه به سبک دیگر وسایل دکوراسیون.

یکی از خصوصیات اصلی و بارز مبل استیل منبت کاری روی آن است. منبت های موجود بر روی مبل ممکن است کار دست یا به وسیله دستگاه های مخصوص ایجاد شده باشد. هرچه این منبت ها ظریف تر ودقیق تر باشد باعث زیبایی بیشتر می شود. معمولا همه مدل های مبل استیل دارای تاج هستند.

مبل راحتی:

این مدل از مبلمان از محبوبیت زیادی برخوردار است شاید مهم ترین دلیل آن عامه پسند بودن و قیمت مناسب آن است. مبل راحتی به مبلی گفته می شود که بیشتر از پارچه در تهیه آن استفاده شده است. به همین دلیل بسیار راحت و آرام بخش هستند. مبل ال با کوسن های فراوان بهترین در انواع مبلمان راحتی است. این مدل از مبلمان بسیار مدرن، اسپرت و مناسب همه سبک چیدمان است. مبل چستر هم از انواع دیگر مبل راحتی می باشد، که از ویژگی های بارز آن لمسه دوزی قسمت پشتی و دسته مبل است.

مبل کلاسیک:

مهم ترین ویژگی آن ظرافت مبلمان کلاسیک است ودرطبقه ظریف ترین مبل های موجود در بازار قرار می گیرند. وجود چوب در طراحی آن یکی از خصوصیات دیگر آن می باشد. و نوعی مبل نیمه استیل به شمار می رود.

کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه مبل مدل چستر
درباره ی کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه بهین

بهین مبل در زمینه‌ی تولید انواع مبلمان راحتی و ال، انواع میز و صندلی نهارخوری، سرویس خواب و جلو مبلی فعالیت داشته و دکوراسیونی شیک، به روز و زیبا را برایتان به ارمغان خواهد آورد بهین مبل همواره در حال تلاش است که با ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان رضایت کامل شما را دریافت کند

تعهد کاری ما و تحویل به موقع سفارشات مشتریان، وجه تمایز ما با سایرین بوده و همچنین تضمین کیفیت محصولات و ارائه‌ی گارانتی 18 ماهه باعث ایجاد بستری مناسب برای خریدی بهتر است.

شما با مراجعه به فروشگاه سایت ما قادر به خرید مستقیم مبل از تولیدی و انواع محصولات ما با بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت هستید و می توانید انواع مبل و کاناپه را از فروشگاه سایت ما خریداری کنید.
برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره خرید مبل از تولیدی مبل راحتی و ویژگی مبلمان و جهت سفارش می توانید با شماره تلفن های موجود در صفحه اصلی در تماس باشید

تولیدی بهین مبل انواع مبل های خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به دست شما می رساند همچنین می توانید برای خریداری محصولات به صورت عمده نیز از طریق شماره تلفن ها با ما در ارتباط باشید.

5/5 (1 نظر)

5 نظر در “کارگاه تولیدی مبل چهار دانگه

  1. دشتی گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

  2. حمیدی گفت:

    کیفیت کاراتون حرف نداره ممنون بهین مبل

    1. مدیر مدیر گفت:

      سلام.ممنون از لطفتون

  3. محسنی گفت:

    من چند سال دارم برای نمایشگاه ازشون خرید میکنم

    1. مدیر مدیر گفت:

      سلام آفای محسنی باعث افتخار ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *