تولیدی مبلمان راحتی

خرید مبل از تولیدی

خرید مبل از تولیدی

فروشگاه مبل بهین

اگر حوصله خوندن مقاله رو نداری می تونی ویس خلاصه شده مقاله رو گوش بدی پس با ما همراه باش:

 

 

جهت خرید انواع مبلمان نظیر مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک، مبلمان لاکچری و … باید به تولیدی آن توجه و دقت زیادی داشت و خرید مبل از تولیدی معتبر انجام پذیرد.
ما در این نوشته در مورد انواع مبل راحتی از جمله مبل چستر، مدل مبل ژینو و … صحبت می کنیم و مواردی که باید هنگام خرید مبل راحتی در نظر بگیرید را بیان می کنیم تا بتوانید با آگاهی کامل و شناخت کافی مبل مناسب منزل، محل کار و … را تهیه نمائید.
همچنین در این مقاله تولیدی بهین مبل را به عنوان یک تولیدی معتبر معرفی می نمائیم که شما خریداران مبل راحتی، می توانید انواع مدل های مبل راحتی از جمله مبل چستر، مبل ژینو، مدل مبل تیکا و غیره را با اطمینان کامل از این تولیدی خرید کنید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی بهتر است یا نمایشگاه ؟

خرید از تولیدی مزیت های فراوانی دارد که همین امر می تواند ما را به خرید های این چنینی ترغیب  کند. یکی از این مزیت ها کاهش دست واسطه گران است که از تولیدی تا رسیدن محصول به دست ما وجود دارند. با خرید از تولیدی ها می توان بسیاری از هزینه های مازادی که بر سر خریداران به یک باره فرو می ریزد کاهش دهیم

توصیه ما به شما عزیزان در خرید مبل راحتی از تولیدی این است که ضمن دقت به موضوع خرید حتما کیفیت کار را نیز مد نظر قرار دهید به طور کلی خرید از تولیدی مزیت های فراوانی دارد که در نهایت سبب رضایت مندی شما خواهد شد.

انتخاب و خرید از فروشگاه سبب می شود هزینه های زیادی بر خریداران تحمیل شوند به گونه ای که ضمن اینکه شما هزینه های باربری از تولیدی تا فروشگاه و از فروشگاه به منزل را خواهید پرداخت، گاها حتی هزینه مالیات و هزینه های مختلف فروشگاه تقسیم و بر دوش خریداران خواهد افتاد. این در حالی است که در خرید مبل راحتی از تولیدی چنین موضوعی به طور کلی مطرح نیست.

خرید مبل از تولیدی یکی از شیوه‌های رایج‌ جهت تعریف تنوع در گزینه‌های انتخابی بوده که مزایای بسیاری را برای خریداران به همراه می‌آورد. با توجه به اینکه خرید مبل از جمله مهمترین مراحل جهت تکمیل دکوراسیون داخلی خانه است، لزوما بستر خرید اهمیت به خصوصی در انتخاب گزینه‌های بهتر پیدا می‌کند. از این رو در ادامه قصد داریم به ارائه توضیحات بیشتر نسبت به فاکتورهای خرید از تولید مبلمان منزل و مزایای مربوط به آن بپردازیم تا شما را با این روند بیشتر آشنا کنیم.

فروش مبل راحتی خرید مبل از تولیدی

یکی دیگر از مزیت خرید از تولیدی مبل این است که شما می‌توانید به صورت حضوری تمام مراحل تولید مبل خود را ببینید  و مبل دلخواه خود را همانگونه که دوست دارید طراحی کنید.

همچنین باید دقت داشته باشید که خرید مبل از تولیدی به این منظور نیست که شما زود تر به دست شما می رسد !

شما با مراجعه به سایتی که محصولات چوبی ارائه میدهد به راحتی می توانید زمان بازدید محصولات خود را مشخص کرده و در ساعت و تاریخ مشخص به تولیدی مبل مراجعه کنید تا در نهایت پس از بازدید ، محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

توصیه ما به شما عزیزان در خرید مبل راحتی از تولیدی این است که ضمن دقت به موضوع خرید حتما کیفیت کار را نیز مد نظر قرار دهید.

خرید مبل خرید مبل از تولیدی

هنگام خرید مبل چه نکاتی را باید در نظر بگیرید:

  1. مبلی را خریداری نمائید که از نظر کارایی و کیفیت در حد عالی باشد.
  2. داشتن ضمانت نامه و گارانتی بسیار حائز اهمیت بوده و حتما دریافت نمائید.
  3. تولید مبلمان منزل بسیار متنوع می باشد به همین جهت، هنگام خرید به فضای داخل خانه یا محیط کار خود دقت کافی داشته باشید و مبلی را انتخاب نمائید که از نظر فضا و رنگ، مناسب با منزل یا محیط کار بوده و اگر فضای کافی وجود ندارد می توانید از طرح ال یا نیم ست خریداری نمائید.
  4. در انتخاب مبل، جنس پارچه مبلی بسیار مهم می باشد و جنسی را انتخاب نمائید که به راحتی قابلیت شستشو را داشته باشد.

شما می تونید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید

    انواع روش های خرید مبل ازتولیدی:

    امروزه مبل‌های راحتی و نحوه چیدمان آن در منزل بسیار مهم و حائز اهمیت است و در وهله ‌ی اول به دلیل بالا رفتن قیمت اجناس خرید مبل خوب در اولویت قرار دارد.

    خرید مبل راحتی از تولیدی یکی از راهکارهایی است که مشتریان برای کاهش هزینه های خود انتخاب می کنند البته اگر کمی منطقی به این موضوع فکر کنیم خواهیم دید که این بهترین گزینه برای انتخاب محصول با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده خواهد بود. به طور کلی خرید از تولیدی مزیت های فراوانی دارد که در نهایت سبب رضایت مندی ما خواهد شد.

    در بعضی از تولیدی ها، خرید مبل از تولیدی به دو صورت حضوری و غیر حضوری ( اینترنتی ) انجام می شود که هر کدام مزایا و معایبی دارند به این صورت که در خرید غیر حضوری امکان مقایسه محصولات با هم و هماهنگی رنگ مبلمان با دیگر وسایل منزل به راحتی انجام می شود. ولی عیبی که در خرید غیر حضوری وجود دارد این است که دسترسی به خرید در لحظه امکان پذیر نمی باشد.

    اما در خرید مستقیم مبل از تولیدی این مزیت وجود دارد که از نزدیک می توانید شاهد جنس مبل انتخابی بوده و وسایل استفاده شده در آن را می توانید حضوری دیدن فرمائید. اما عیبی که در این گونه خرید وجود دارد صرف هزینه و وقت بسیار است.

    فاکتورهای خرید مبل از تولیدی

    در صورتی که قصد خرید مبل از تولیدی را دارید، لازم است بستری را انتخاب کنید که از عملکرد کیفی آن مطمئن باشید. در نتیجه نکات ویژه‌ای در روند انتخاب و خرید لحاظ می‌شود که در ادامه این نکات مورد بحث قرار گرفته شده است:

    بررسی نمونه کارها

    هر تولیدی مبل، بسته به امکاناتی که در اختیار دارد، می‌تواند مدل‌های مختلفی را در لیست محصولات خود قرار دهد. در نتیجه هنگام انتخاب تولیدی به عنوان بستر خرید، باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که تنوع بیشتری برای محصولات خود لحاظ کرده باشد.

    به علاوه توجه داشته باشید که بررسی نمونه کارها می‌تواند به شما در آشنایی با کیفیت عملکردی یک تولید کننده کمک کند. در این حالت با مقایسه متریال‌های مورد استفاده تولید کنندگان، بهترین بستر را انتخاب خواهید کرد.

    اسامی 10 مدل مبل تولیدی بهین(عکس تمامی مدل ها در فروشگاه سایت موجوده)

    مبل مدل سزار مبل مدل ونوس
    مبل مدل بارسلون مبل مدل اسکار
    مبل مدل ژوپیتر مبل مدل دیبا
    مبل مدل ژینو مبل مدل نیوچستر
    مبل مدل یاتاش مبل مدل دیانا

    مقایسه قیمت

    تولید کنندگان هم بسته به شرایطی که دارند و خدماتی که برای محصولات خود در نظر می‌گیرند، بازه قیمتی متنوعی را مطرح می‌کنند. از این رو لازم است فاکتور قیمت را هم در میان نکات انتخاب تولیدی مبل در نظر بگیرید. از طرفی به این مورد توجه داشته باشید که خرید از تولیدی با وجود اینکه هزینه کمتری خواهد داشت؛ اما خبری از تخفیف‌های ویژه مناسبتی نخواهد بود.

    بررسی خدمات پس از فروش

    همانطور که گفته شد، تولید کنندگان برای محصولات خود خدمات پس از فروش را در نظر می‌گیرند تا شرایط فروش بهتری داشته باشند. در نتیجه لازم است هنگام انتخاب تولیدی مبل، خدمات پس از فروشی را که توسط هر یک تعریف می‌شود، مورد مقایسه قرار دهید. تعمیر و تعویض قطعات به عنوان اصلی‌ترین پارامترهای مربوط به خدمات پس از فروش و نیز حمل و نقل، باید حتما در نظر گرفته شود‌.

    شرایط پرداخت

    از دیگر فاکتورهایی که باید در روند گزینش بستر خرید لحاظ کنید، شرایط پرداخت است. امکان پرداخت قسطی و شرایط مربوط به آن، توسط هر تولیدی به طور متفاوتی مطرح می‌شود. در نتیجه لازم است توان پرداخت خود را در این زمینه در نظر بگیرید

    خرید مبل از تولیدی

    مراحل تولید یک مبل راحتی:

    1. برش چوب توسط نجاران: به این صورت که بعد از برش چوب، آن ها در کنار هم قرار می گیرند و اسکلت مبل تولید می شود.
    2. بعد از برش چوب، مرحله رنگ کردن آن ها می باشد.
    3. در این مرحله اسفنج یا فوم در داخل مبل قرار داده می شود.
    4. روکش یا پارچه مبلی روی مبل قرار داده می شود.
    5. مرحله آخر به عنوان مهم ترین مرحله می باشد و رویه کوبی نام دارد.

    قیمت مبل در تولیدی

    در رابطه با قیمت مبل تولیدی، باید گفت بالطبع شرایط بهتری مطرح می‌شود و می‌توان هزینه کمتری را صرف کرد. با این حال فاکتورهایی چون جنس پارچه و نوع چوب، سبک مبلمان و تعداد آن، عواملی هستند که سبب تعریف بازه قیمتی متنوعی میان انواع مبلمان می‌شوند.

    مبلمان از جمله اسباب و اثاثیه‌هایی است که تنوع بالایی در متریال پیدا می‌کند و به این وسیله رنج قیمتی مختلفی را شامل می‌شود. با این حال زمانی که خرید از تولیدی صورت می‌گیرد، واسطه‌ها حذف شده و علاوه بر قیمت مناسب‌تر، امکان برخورداری از خدمات بهتر فراهم آورده می‌شود.

    خرید مبل از تولیدی به چه صورتی می باشد؟

    هنگام خرید مبل از تولیدی ، مشتریان می توانند از تولیدی های متفاوتی خرید خود را انجام دهند ولی چیزی که حائز اهمیت می باشد این است که از جایی خریداری شود که انواع مبلمان نظیر مبلمان چستر و دیگر انواع مبلمان با کیفیت عالی، پارچه درجه یک، اسکلت خوب و … تولید و ساخته شود.
    تولیدی بهین مبل تمامی تولیداتش به صورت کاملا استاندارد و با کیفیت عالی می باشد و توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند و از نظر پارچه مبلی، اسکلت مبلمان، انواع اسفنج مبل و دیگر موارد استفاده شده در مبل در بالاترین حد از کیفیت قرار دارد.

    خرید مبل از تولیدی

    مزایای خرید از تولید مبلمان منزل

    دلایل مختلفی سبب شده تا خرید اینترنتی مبل راحتی از تولیدی با تقاضای بالایی مواجه شود. ایجاد دکوراسیون به عنوان یک روند حائز اهمیت در نمای داخلی خانه، سبب جلب توجه افراد نسبت به مزایای خرید از تولیدی و خرید به طور مستقیم شده است. در ادامه برخی از بارزترین مزایایی که خرید مستقیم و بدون واسطه به همراه دارد، مورد بررسی قرار گرفته شده:

    کیفیت بهتر

    زمانی که شما برای خرید مستقیما از تولیدی مبل اقدام می‌کنید، با روند عملکرد و کیفیت محصولات آن‌ها آشنا شده و می‌توانید مستقیما با خود تولیدکننده در رابطه با کیفیت مد نظر خود صحبت کنید. به علاوه می‌توانید نسبت به متریال‌ها اطلاعات بیشتری پیدا کرده و بسته به کیفیتی که دارند، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

    سفارشی سازی

    از جمله مزایای بارزی که خرید مستقیم و بدون واسطه به همراه دارد، سفارشی سازی بوده که امکانات دخل سلیقه شما در ساختار مبلمان را فراهم می‌آورد. در نتیجه می‌توانید رنگ پارچه، جنس آن، طرحی که دارد و یا متریال پایه برای مبل را به سلیقه خود انتخاب کنید.

    گستردگی انتخاب

    در صورتی که از تولیدی برای خرید مبل اقدام کنید، می‌توانید با تنوع محصولات آن آشنا شده و بسته به سبک مورد نظر خود، سراغ تولیدی مبل با بیشترین نمونه بروید. در این حالت گزینه‌های به مراتب بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد که انتخاب مبلمان مناسب دکوراسیون را ساده‌تر می‌کند.

    کاهش هزینه و قیمت مناسب

    یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب شده تا خرید مبل از تولیدی طرفداران بسیاری پیدا کند، بحث مربوط به هزینه و قیمتی است که با خرید مستقیم مطرح می‌شود. از آنجایی که خرید از تولید مبلمان منزل بدون واسطه انجام می‌شود، هزینه‌های اضافی در این مسیر حذف شده و در نتیجه می‌توان با قیمت مناسب، بهترین مبلمان را خریداری کرد.

    خدمات پس از فروش

    زمانی که مبلمان خود را از تولیدی خرید می‌کنید، می‌توانید از خدمات پس از فروش بهتری برخوردار شوید. زیرا تولید کننده توانایی حل هر گونه مشکل در رابطه با محصول خود را دارد و به منظور تضمین کیفیت کالای خود، شرایط بهتری برای تعمیر و تعویض قطعات فراهم می‌کند.

    خرید مبل از تولیدی خرید اینترنتی مبل راحتی تولیدی مبل چستر

    توضیحاتی کوتاه در مورد انواع مبل راحتی و مثالی در مورد یکی از ساخته های این تولیدی:

    مبل بارسلون: در این نوع مبل فرو رفتگی و بر جستگی هایی به دلیل لمسه دوزی هایی وجود دارد و همین امر راحتی این نوع مبل را چند برابر می کند.
    مبل ژینو: این نوع مبل نمای چوبی دارد و دارای پارچه از جنس مازراتی و چرم می باشد و دارای دوام زیادی است.
    مبل سزار: این نوع مبل دسته دار بوده و از چوب راش در پایه ها و از چوب روس در کلاف ها استفاده شده است و دارای اسفنج 35 کیلویی روی دسته ها و تکیه گاه ها می باشد.

    به عنوان مثال تولیدی مبل بهین با دقت و ظرافت خاصی انجام می شود به عنوان مثال در فروش مبل اسکار، لمسه دوزی به کار رفته و نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد و این تولیدی کار خود را به نحو احسن انجام می دهد و همین امر رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است.

    مواردی که باید در هنگام انتخاب مبل دقت کرد:

    1. انواع اسفنج مبل بهتر است از اسفنج 30 تا 35 کیلویی استفاده شود و بهتر است فوم سرد در آن به کار رود.
    2. کلاف خام مبل چستر باید از چوب های مرغوب مثل راش، سفید، گردو و … باشد.
    3. پارچه مبلی و دوخت آن باید طوری باشد که به راحتی قابل شستشو باشد.

    انواع مبل خرید مبل از تولیدی

    خرید مستقیم مبل از تولیدی

    با توجه به تمامی آنچه که تا اینجا در رابطه با فاکتورها و مزایای خرید مبل از تولیدی و نیز قیمت تولید مبلمان منزل گفته شد، در صورتی که شما هم به دنبال یک شیوه خرید مطمئن هستید، می‌توانید این سبک خرید را انتخاب کنید.

    در این راستا مجموعه بهین مبل با ارائه انواع مدل‌های مبل با بهترین کیفیت و ساختار، می‌تواند بهترین گزینه‌ها را برای هر نوع دکوراسیونی در اختیار شما قرار دهد. به علاوه شما می‌توانید به طور اینترنتی از این مجموعه خریداری کنید. در هر صورت شرایط شما محدودیتی در روند انتخاب و خرید ایجاد نخواهد کرد.

    مطالبی بیشتر در مورد تولیدی انواع مبل راحتی:

    همانگونه که گفته شد تولیدی بهین مبل یکی از بهترین و معتبر ترین تولیدی مبل ارزان از انواع مبل های راحتی می باشد. این تولیدی این اطمینان را می دهد که تمامی محصولات انتخابی شما را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت تولید کرده و در اختیار شما قرار دهد.

    شما مشتریان می توانید با مراجعه به سایت تولیدی بهین از محصولات جدید و قیمت مبل تولیدی این کارگاه اطلاع حاصل فرمائید. علاوه بر آن با خرید مستقیم مبل از تولیدی ما می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

    درباره ی بهین مبل :

    تولیدی مبل چهاردانگه ما دارای انواع مختلف مبل های راحتی در تعداد هفت نفره و هشت نفره است که در زمان معین و اسرع وقت به دست مشتریان عزیز خواهد رسید مدل های ما شامل مدل چستر پایه چوبی و فلزی،  ژینو ، تیکا و … می باشد که شما می توانید علاوه بر سایت در شبکه های اجتماعی تمامی کار های ما و محصولات دیگر فروشگاه ما را مشاهده کنید و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

    با کمک این فروشگاه های اینترنتی ما بدون خارج شدن از خانه و تنها با یک کلیک وسایل مورد نظر خود را اتنخاب کنید و سپس درب منزل خود تحویل بگیرید

    تولیدی بهین مبل با تجربه کاری در زمینه مبلمان، سرویس خواب، میز ناهارخوری و غیره به مدت ده سال و ارائه خدمات و عرضه تمامی محصولات به شهر های کوچک و بزرگ ایران را پوشش می دهد

    شما نیز میتوانید از مشتریان خوب بهین مبل باشید

    جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی تولیدی مبل راحتی بهین مراجعه کرده و در قسمت تماس با ما همراه ما باشید.

    5/5 (1 نظر)

    25 نظر در “خرید مبل از تولیدی

    1. حسین نژاد گفت:

      ممنون از پاسخ گوییتون

    2. ساعی گفت:

      ممنون

    3. جعفری نژاد گفت:

      من مبل چستر می خوام چطور می تونم قیمتاتون رو ببینم

      1. مدیر مدیر گفت:

        با این شماره تماس بگیرید راهنماییتون می کنن 09128783988

        1. جعفری نژاد گفت:

          ممنون از پاسخ گوییتون

    4. منوچهری گفت:

      چظور می تونم نمونه کاراتونو ببینم

      1. مدیر مدیر گفت:

        سلام نمونه کارها داخل سایت موجود هست.
        همچنین می توانید با ما در تماس باشید

      2. مرادی گفت:

        تماس بگیرید خیلی خوب راهنماییتون میکنن

    5. احمدی گفت:

      سلام شما از چه نوع چوبی استفاده می کنید و اینکه کاراتون گارانتی دارن

      1. مدیر مدیر گفت:

        سلام بله گارانتی هم دارن .از چوب روس.

        1. مرتضی گفت:

          کاراتون عالی هست فقط شما مبل تولید می کنید؟

          1. امیر علی نوابی گفت:

            بله تولیدی مبل به علاوه تخت و میز ناهارخوری نیز داریم

      2. مینا گفت:

        من یه مبل سفارش دادم عالی هستن کیفیتاشون

        1. عالمی گفت:

          سلام ببخشید راضی بودین شما از کارشون؟

          1. مینا گفت:

            بله واقها کارشون عالی هست قیمتاشونم خوبه

    6. مدیری گفت:

      من چندین سال از این تولیدی خرید می کنم خیلی راضی هستم

      1. مدیر مدیر گفت:

        ممنون از اعتماد تون

      2. جعفری گفت:

        جناب مدیری شما به صورت عمده خرید کردین؟

    7. محمدی گفت:

      کیفیت چوب مبلاشون خیلی خوبه هنوز بعد چند سال خراب نشده

      1. مدیر مدیر گفت:

        رضایت شما افتخار ماست

      2. مهتاب گفت:

        من بیشتر نگران پارچه هستم چون بچه کوچیک دارم میشه راجب کیفیت پارچه هاشونم بهم اطلاعات بدین که اصلا کیفیت خوبی دارن یا خیر

        1. مدیر مدیر گفت:

          دوست عزیز پارچه تمامی مدل ها بر اساس سلیقه شما انتخاب میشود و هنگام انتخاب مشاوران ما از نظر کیفیت شما را راهنمایی خواهند کرد

    8. محمود گفت:

      ممنون از پشتیبانی خوب و محصولات با کیفت تون

      1. مدیر مدیر گفت:

        ممنون از اعتماد شما

    9. قنبرزاده گفت:

      ممنون از پاسخگویی و راهنمایی خوبتون درباره مدل ها مشاورتون خیلی خوب منو راهنمایی کرد سپاس گذارم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *