مبل راحتی

مبل تخت شو

مبل تخت شو

مبل تخت شو دارای کاربرد های متفاوتی می باشد که علاوه بر اینکه می توان به عنوان مبل راحتی از آن استفاده کرد به عنوان تخت هم قابل استفاده می باشد.مبل تخت شو یک مبل راحتی و لوکس است. وجود مبل تختخواب شو در خانه های کوچک امروزی جزو ضروریات شده است . یکی از بهترین روش های استفاده مناسب از فضاهای کوچک انتخاب مبل تخت خواب شو می باشد. این مبل ها فضای کمی را اشغال کرده و در عین حال کارایی زیادی دارند .جنس پارچه این مبلمان از اهمیت زیادی برخوردار است 

همانگونه که اطلاع دارید مبل ها دارای انواع گوناگونی هستند نظیر  انواع مبلمان راحتی، مبلمان لاکچری، مبلمان سلطنتی و … که ما در این مقاله سعی بر این داریم که شما را با این نوع مبل بیشتر آشنا کنیم که اگر قصد خرید مبل راحتی را دارید بهتر است در مورد این نوع مبل هم کمی تامل کنید و از کاربرد های آن استفاده نمائید.

همچنین در این نوشته در مورد یک تولیدی معتبر که انواع مبل راحتی از جمله این نوع مبل و دیگر مبل های باکیفیت نظیر مبل ژینو، مبل تیکا و … را تولید می کند صحبت می کنیم تا شما خریداران از یک جای معتبر که تمامی تولیداتش دارای کیفیت بالا می باشد خرید خود را انجام دهید.

در مورد مبل تخت شو بیشتر بدانید:

مبل تخت شو به دو دسته مبل تک نفره و مبل دو نفره تقسیم می شود و طرح مبل دارای مدل های متفاوت زیر می باشد:

  • مبل الیزه
  • مبل بارسلون
  • مبل باکس دار آکاژو
  • مبل وانیک و …

که هر کدام از این مدل ها کاربرد خاص خود را در منازل دارند.

در کل این نوع مبل برای منازلی که کوچک بوده و فضای کافی برای تخت خواب ندارند بسیار مناسب و پر کاربرد می باشد و به دلیل اینکه فضای کمی را اشغال می کند و کارایی بالایی دارد طرفداران زیادی را در بین مردم دارد. همچنین این نوع مبل در فروشگاه ها، هتل ها و بیمارستان ها جهت همراه مریض بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر صرفه اقتصادی برای خریداران مقرون به صرفه می باشد.

موارد ضروری هنگام خرید این نوع مبل:

از نکات بسیار مهم در خرید مبل تخت شو تشک آن است تشک فومی پرکاربرد ترین تشک در ساختار مبل تخت شو می باشد. این مدل معمولا دارای ضخامت کم ودر نتیجه وزن کمتری است . در بازار دو نوع فوم ، سردو گرم وجود دارد . فوم سرد وزن و تراکم بیشتری دارد و بلافاصله پس از بلند شدن از روی تخت به فرم قبلی خودش باز می گردد. در مقابل، فوم گرم نرم تر است و برای افراد مسن و کسانی که وزن کمتری دارند مناسب تر است

  1. هنگام خرید این نوع مبل به نشیمن گاه و تشک آن دقت کنید و این نکته را توجه داشته باشید که تمامی قسمت های تشک به یک اندازه سفت باشد و فرورفتگی نداشته باشد.
  2. بهتر است اسکلت مبل از جنس فلز باشد تا با باز و بسته شدن مبل فرسوده نشود.
  3. در این نوع مبل انواع فوم مبل که استفاده می شود باید دارای بهترین کیفیت و مقاومت بوده و فوم سرد یا تشک هوا فنر در آن به کار رود.
  4. پارچه مبلی استفاده شده برای ساخت این نوع مبل بهتر است از جنس مازراتی، مکس، پورش استفاده شود و از پارچه های زبر با بافت درشت خودداری کنید زیرا این نوع پارچه ها هنگام استراحت و خواب شما را دچار ناراحتی می کنند.
  5. اگر می خواهید هنگام باز و بسته کردن این مبل راحت باشید مبلی را انتخاب کنید که برقی است و با یک دکمه باز و بسته می شود.
  6. چنانچه شما خریدار محترم در منطقه شمالی کشور ساکن هستید بهتر است کلاف مبل از جنس فلز با رنگ کوره ای باشد زیرا رنگ کوره ای از زنگ زدگی و پوسیده شدن مبل جلوگیری می کند.

قیمت این نوع مبل 

قیمت مبل تختخواب شو وابسته به عرض و تعداد خواب متغیر است. مبل تخت خواب شو در چهر سایز عرضه می شود. عرض ۸۰ که یک نفر خواب و یک نفر نشیمن دارد.مبل تخت شو با عرض ۱۰۰ که یک نفر خواب و دو نفر نشیمن دارد. عرض ۱۴۰ دو نفر خواب و دونفر نشیمن دارد و عرض ۱۶۰ که دونفر خواب و سه نفر نشیمن دارد و کلاف مبل های تخت خواب شو باید از جنس مرغوب و فلزی باشد و باید به راحتی باز و بسته شود

معرفی تولیدی این نوع مبل:

همانگونه که در بالا گفته شد این نوع مبل در بین مردم طرفداران زیادی دارد و تولیدی های مبل راحتی زیادی به ساخت و تولید این مبل پرداخته اند اما نکته مهم این است که شما خریداران حتما از یک تولیدی معتبر خرید خود را انجام دهید.

تولیدی بهین مبل یکی از تولیدی هایی است که این نوع مبل و انواع مبل راحتی از جمله انواع مبل چستر، مبل چستر پارچه ای، مبل تیکا، مبل ژینو و … را با بهترین کیفیت و بهترین جنس پارچه و فوم ساخته و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد به عنوان مثال مدل مبل چستر طوری است که به دلیل لمسه دوزی های آن، از حساسیت بالاتری برخوردار است ولی این تولیدی با ظرافت و دقت بالا بهترین تولیدات را دارد و توانسته رضایت کامل مشتریان را به خود جلب نماید.

شما بزرگواران می توانید با مراجعه به  سایت ما با مراحل ساخت مبل چستر و انواع مدل های مبل و قیمت ها اطلاع حاصل فرمائید و تماس با ما را فراموش نکنید علاوه بر آن شما می توانید با خرید مستقیم مبل از تولیدی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *