تولیدی مبلمان راحتی

کارگاه مبل شهرک ولیعصر

کارگاه مبل شهرک ولیعصر

فروشگاه مبل بهین

کارگاه مبل شهرک ولیعصر یا تولیدی مبل شهرک ولیعصر در منطقه هجده شهر تهران قرار دارد که جز یکی از مناطق مشهور و فعال در زمینه ساخت انواع مبل می باشد و تمامی فروشندگاه و تولید کنندگان مبلمان، آدرس تولید مبل در تهران  که واقع در شهرک ولیعصر می باشد، را می شناسند.

صنعت تولید مبلمان و مصنوعات چوبی که تا اواسط قرن بیستم به عنوان یکی از اصناف تولیدی هر کشور ، صرفاً منطبق با فرهنگ و نیاز بومی آن کشور به تولیدات محصولات مورد نیاز مردم می پرداخت ، رفته رفته به یکی از مهمترین شاخه های صنعتی مولد اشتغال و ثروت در درون کشور های در حال توسعه و نیز یکی از شاخه های مهم تجارت بین الملل تبدیل شد.

در چند سال گذشته دکوراسیون خانه ها افزایش یافته و خیلی از افراد  که حتی خانه کوچک یا در آمد خیلی پایین هم دارند به مبلمان خود اهمیت می دهند .

کارگاه مبل شهرک ولیعصر جز اصلی ترین و معروف ترین مناطق تولید مبل می باشد که تولیدی مبل بهین در آنجا می باشد و با ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن در خدمت شما عزیزان می باشد.

در میان انواع تولیدی ها از جمله تولیدی مبل یافت آباد و بازار شهرک ولیعصر تهران، تولیدی بهین مبل یکی از بزرگترین تولید کنند مبل در ایران می باشد که تمامی انواع مبلمان راحتی را به سراسر نقاط ایران در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می نماید.

شاید بتوان گفت که خانه بدون مبل، مگر در موارد خاص ،کمی ناقص به نظر می رسد. مبل ها تاثیر زیادی روی دکوراسیون منزل دارد و همچنین باعث می شود تا روحیه خودمان بالا برود . انتخاب سبک مبلمان باید با توجه به دکوراسیون منزل و مقدار فضای موجود در منزل انتخاب شود که در گارگاه مبل شهرک ولیعصر دارای تولیدی ها و مغازه های متنوع می‌باشد با خیال راحت میتوانید از آنجا مبل خود را که مناسب فضای منزل و متناسب با نوع دکوراسیون منزلتان است را انتخاب نمائید.

تولیدی مبل چستر کارگاه مبل شهرک ولیعصر

در مورد کارگاه مبل شهرک ولیعصر چه مطالبی را باید بدانید:

مبلمان به‌عنوان یکی از وسایل اصلی زندگی امروز تبدیل شده و کمتر خانه‌ای هست که مبل و صندلی راحتی در آن نباشد. این اهمیت و حضور پررنگ به بیرون از منازل هم کشیده شده و ادارات و محیط‌ های کاری هم دکوراسیون فضای خود را با مبلمان اداری تکمیل می‌کنند.

صنعت مبلمان در ایران از چند سال پیش تاکنون پیشرفت های قابل قبولی داشته است و در تولید چوب و ساخت انواع مبلمان حرکت رو به رشدی را آغاز کرده است. کارگاه مبل شهرک ولیعصر یکی از منطقه های مشهوری است که تولیدی خوب بهین مبل نیز در نزدیکی آنجا واقع شده است.

قبل از اینکه در مورد کارگاه مبل شهرک ولیعصر صحبت کنیم در مورد انواع مبلمان صحبت می کنیم به این صورت که انواع مبلمان از جمله مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک، مبلمان لاکچری، مبلمان سلطنتی، مبلمان مدرن تهران و … می باشند که مبلمان راحتی خود انواعی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می نمائیم.

مبل ها وسیله ای برای نشستن به شمار می آید و برای نشستن یک یا چند نفر ساخته شده اند. اگر قصد خرید مبل را دارید بهتر است از تولیدی مبل، مبل خود را خریداری نمایید زیرا مبل در تولیدی به قیمت مناسب تری عرضه می شود و همچنین می توانید مبل دلخواهتان را طبق سلیقه خودتان خریداری نمایید .

از آنجا که مبل جز اساسی ترین خرید وسایل خانه است خیلی مهم است که بهترین مبل را انتخاب نمایید و در خرید آن دقت و حساسیت به خرج دهید. زیرا مبلمان علاوه بر زیبایی و راحتی برای شما باید چندین سال کار نماید و نظافت آن راحت باشد .مبل ها به چند دسته سلطنتی یا همان استیل ،مبل کلاسیک و راحتی تقسیم می شوند.

مهم ترین نکته در ساخت مبل استفاده از چوب خوب و با کیفیت است .تقریبا همه مدل های مبل استیل دارای تاج هستند.

شما باید برای خرید مبل نهایت دقت را به خرج دهید و مبل خود را حتما از جای مطمئن خریداری نمائید. یکی از مناطق معروف تولید مبل در تهران بازار مبل شهرک ولیعصر می باشد که یکی از بازارهای مبل تهران است. در این بازار مبل انواع مبلمان کلاسیک و مبلمان راحتی تولید و به فروش می رسد قیمت مبلمان در این بازار خیلی مناسب است و برای بودجه های مختلف مدل های متفاوت با قیمت های مناسب یافت می شود .

میز ناهارخوری مدل زارا کارگاه مبل شهرک ولیعصر

انواع مبلمان

انواع مبلمان راحتی عبارتند از: مبلمان ژینو، مبلمان تیکا، مبلمان چستر و غیره که در کارگاه بهین مبل، بعضی انواع گالری مبل تهران وجود دارد و شما مشتریان می توانید آن ها را مشاهده و خرید خود را انجام دهید.

ما در این مقاله به تعریف مختصری از هر کدام می پردازیم تا شما عزیزان با آگاهی و شناخت بیشتر خرید آسان تر و بهتری را داشته باشید.

مبل ژینو: این مبل دارای ست هشت نفره می باشد که دارای نمای چوبی و پارچه ای از جنس مازراتی یا چرم می باشد که کیفیت آن را چند برابر کرده است.

مبل تیکا: این نوع مبل دارای دسته می باشد که جنس پایه آن از نوع چوب راش بوده و کلاف آن از جنس چوب روس می باشد همچنین مبل تیکا از پشتی، کوسن و تشک برخوردار است و از اسفنج 35 کیلویی پر شده است و همین امر، راحتی این نوع مبل را چند برابر کرده است.

مبل چستر: این نوع مبل دارای لمسه دوزی هایی در قسمت نشیمن گاه و تکیه گاه می باشد و باعث ایجاد فرورفتگی و برجستگی هایی شده است و یکی از دلایل زیبایی و راحت بودن این مبل نیز، وجود همین لمسه دوزی ها می باشد.

خرید مبل کارگاه مبل شهرک ولیعصر

مهم ترین نکته در ساخت مبل استفاده از چوب خوب و با کیفیت است .تقریبا همه مدل های مبل استیل دارای تاج هستند.

مراحل تولید مبل راحتی در کارگاه تولید مبل راحتی:

  1. بعد از برش چوب ها توسط نجاران و قرار دادن آن ها در کنار هم اسکلت مبل چستر  ساخته می شود
  2. رنگ کردن چوب ها بعد از آماده شدن آن ها
  3. قرار دادن فوم یا اسفنج در داخل مبل
  4. کشیدن روکش یا پارچه روی مبل
  5. رویه کوبی مبل که مهمترین مرحله می باشد

همچنین هنگام خرید و فروش مبل در تهران باید به موارد زیر توجه کافی داشت که این موارد عبارتند از:

  • به راحتی و کیفیت مبل توجه کافی داشته باشید.
  • بهتر است مبل با کیفیت اما با قیمت مناسب را جایگزین مبل ارزان نمائید به عنوان مثال مبل راحتی ارزان چهار دانگه علاوه بر کیفیت خوب دارای قیمت مناسب می باشد.
  • به این نکته توجه داشته باشید که پارچه روی مبل باید قابل شستشو باشد.
  • به ضمانت مبل خریداری شده توجه نمائید.
  • به ابعاد و اندازه مبلمان دقت کنید به عنوان مثال اگر فضای کافی وجود ندارد مبل نیم ست یا ال خریداری نمائید.
  • رنگ، جنس پارچه و فوم مبل بسیار مهم می باشد و باید دقت بیشتری نمائید.

مبل چستر با پارچه مازراتی کارگاه مبل شهرک ولیعصر

تقسیم بندی مبلمان

به طور کلی مبل ها در دو دسته راحتی و استیل موجود هستند . این دو مدل دارای تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر می باشند . مبل راحتی مبلی است که کلا از پارچه تشکیل شده است و از فلز و چوب در بدنه آن به کار نبرده شده است . مبل های راحتی دارای پایه های کوتاه و دسته های پهنی می باشند . اما مبل های استیل مبل هایی می باشند که تقریبا دارای استایل رسمی هستند و از پایه های بلند و پشتی های صافی برخوردار است. 

مبل ها را بر اساس ظاهر ساختارشان دسته بندی و نام گذاری میکنند هنگامی که وارد یک مغازه یا تولیدی مبل می شوید هر یک از مبل ها به گونه ای دل شمارا می ربایند ، یک دسته کلی برای مبل ها وجود دارد مبل استیل یا همان مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل راحتی هر یک از انواع مبل خود به دسته های جزئی تری دسته بندی می شوند که انواع مبل شامل: مبل چند بخشی، مبل چسترفیلد، مبل به سبک لاوسن، مبل مدرن قرن 21، مبل مدل معاصر قرن 21، مبل انگلیسی، مبل سبک بریج واتر، کوهان شتری، مبل کابریول، مبل شزلون، مبل تخت خواب شو، فوتون ها، مبل های سبک لاو ست، مبل سلطنتی یا استیل، مبل کلاسیک، مبل دسته منبتی، مبل دیوان، دو وجهی، مبل سبک نیمکتی، مبل راحتی برقی، مبل راحتی رسمی می‌باشند.

مبل های راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی که بزرگترین دسته بندی مبل را شامل می شوند به صورت عادی و در حالت پیش فرض از پارچه تشکیل می شوند. در حقیقت بخش داخلی مبل ها ممکن است از چوب و مواد مصرفی صنعتی تشکیل شده باشد اما رویه و ظاهر مبل ها اکثرا از پارچه تشکیل می شوند. در همین مبل های پارچه ای نیز مبل ها به دو دسته تمام پارچه و نیم پارچه قسمت بندی می شوند.

کارگاه مبل شهرک ولیعصر خرید مبل از تولیدی خرید اینترنتی مبل راحتی تولیدی مبل چستر

معرفی کارگاه معتبر تولیدی در تهران:

اگر قصد دارید برای منزل خود و یا محیط کار خود مبلمانی را تهیه کنید بهتر است از یک تولیدی مبل معتبر استفاده کنید تا از نحوه تولید و جنس چوب و پارچه آن اطمینان داشته باشید.

بهین مبل یکی از تولیدی های معتبر و با کیفیتی است که شما می توانید با خیال راحت از آن خریداری کنید بهین مبل با تولید انواع متفاوتی از مبل و ارسال آن ها به سراسر کشور باعث جذب مشتری بیشتر در سراسر کشور شده است همچنین این تولیدی انواع میز ناهار خوری و مبل های راحتی هفت نفره و هشت نفره با رنگ بندی های مختلف که به سلیقه شما عزیزان نزدیک است را تولید و به فروش می رساند.

logo2

در میان سازنده ها، کارگاه بهین مبل یکی از بهترین سازنده مبل در ایران  و یکی از تولیدی مبل راحتی با کیفیت می باشد که با وجود کادری مجرب به تولید انواع مبل راحتی با کیفیت بالا و دوام عالی می پردازد.

این کارگاه مجهز به سایتی بوده که تمامی انواع تولیدات به همراه قیمت به روز شده آن ها در این سایت وجود داردو شما می توانید برای خرید انواع مبلمان از جمله انواع مبل چستر به سایت ما مراجعه نمایید. به طور کلی قیمت مبل در شهرک ولیعصر مخصوصا برای خرید مستقیم مبل از تولیدی در این کارگاه بسیار مناسب بوده و همراه با کیفیت عالی می باشد.

شما نیز می توانید از محصولات بهین مبل در سایت بازدید فرمایید و یکی از مشتریان با ارزش بهین مبل شوید همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال پشتیبانان ما در خدمت شما هستند رضایت شما اولویت ماست.

 

0/5 (0 نظر)

9 نظر در “کارگاه مبل شهرک ولیعصر

  1. مداحی گفت:

    ادرستون کجاست می تونیم حضوری سفارش بدیم؟

    1. مدیر مدیر گفت:

      با ما تماس بگیرید

  2. زمانی گفت:

    مبل چستر هم تولید می کنید؟

    1. مدیر مدیر گفت:

      بله انواع مبل چستر هم تولید می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

    2. رضایی گفت:

      من از این تولیدی مبل چستر گرفتم بسیار تمیز کار می کنن و کیفیت کاراشون عالیه

  3. زهدی گفت:

    ممنون از سایت خوبتون

  4. رحمتی گفت:

    حضوری هم میشه بیایم کاراتونو ببینیم

  5. محمدی گفت:

    سلام ببخشید برای فروش باید چیکار کنم نمونه هم دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *